Pomoč

POTREBUJEŠ POMOČ?
Na nas se lahko obrnete na elektronski naslov spanska.vasica@gmail.com ali na telefon +386 (0)41 502 342 – nudili vam bomo prijazno pomoč.

V kolikor vam postopek nakupa predstavlja težave vas prosimo, da se na nas obrnete preko zgoraj navedenih komunikacijskih kanalov, kjer lahko prav tako oddate naročilo.

POSTOPEK NAKUPA
Postopek nakupa v spletni trgovini  www.spanskavas.si je izjemno preprost, za to registracija ni obvezna, je pa zaželjena. Z registracijo imate namreč dostop do aktualnih akcij, ekskluzivnih ponudb in posebnih ugodnosti. Pri izpolnjevanju obrazca bodite pozorni na točnost vnešenih podatkov in obvezna polja za vnos, saj brez njih prijava ni mogoča. Elektronski naslov, ki ga navedete ob registraciji je tudi vaše bodoče uporabniško ime, zato si ga velja zapomniti. To velja tudi za geslo, za katerega vas prosimo, da ga hranite zase ter se tako izognete morebitnim zlorabam vašega uporabniškega računa.

Želeni artikel dodate v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”, ki se nahaja ob vsakem izdelku v spletni trgovini. V kolikor ima artikel več varijant, vas prosimo, da izberete željeno pred dodajanjem artikla v košarico. Na desni strani zaslona boste prejeli obvestilo, da je bil artikel uspešno dodan v košarico. Lahko nadaljujete z nakupovanjem ali kliknete na gumb “Košarica”, kjer lahko zaključite z nakupovanjem. V kolikor se do tega trenutka niste registrirali/prijavili v spletno trgovini Lagrimas, lahko to storite v tem koraku. V kolikor ste zadovoljni z artikli v košarici, izberiti način dostave. Postopek nakupa nadaljujete s pritiskom na gumb “Naprej na plačilo”. Ko ste pravilno izpolnili podatke plačnika lahko še enkrat preverite način dostave in dodate željeni naslov te, v kolikor se razlikuje od naslova plačnika. Izberite še način plačila, tako je postopek nakupa zaključen. Pred plačilom vas prosimo, da potrdite strinjanje s splošnimi pogoji poslovanja. Sistem bo vaše naročilo sprejel in obdelal, kar traja nekaj trenutkov. Obvestilo o uspešno zaključenem nakupu boste prejeli na elektronski naslov, ki ste ga priložili.

VRAČILO ARTIKLOV
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko kupec v petnajstih (15) dneh pisno sporoči vračilo artiklov na priloženo telefonsko številko ali elektronski naslov spanska.vasica@gmail.com ne da bi mu bilo za to potrebno navesti razlog. Petnajstdnevni rok začne teči prvi dan po prejemu blaga.
Če kupec prevzeto blago vrne, mu kupnino vrnemo takoj, ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu odstopa od pogodbe (nakupa) oz. po prejemu vrnjenega blaga. Izdelek je potrebno vrniti na naslov, ki ga ponudnik sporoči najkasneje v 30. dneh od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Vrnjeno blago mora ostati nepoškodovano in v ustrezni količini. Biti mora nerabljeno, v originalni embalaži, z originalnimi etiketami in priloženim originalnim računom. Strošek vračila blaga prodajalcu nosi kupec, pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Za potrebe vodenja evidenc, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračila kupnin v gotovini ne opravljamo.

Če ugotovite, da je na izdelku kakršnakoli napaka, imate pravico zahtevati od ponudnika, da napako odpravi ali izdelek zamenja z novim ali vrne kupnino ali vrne del kupnine v sorazmerju z napako. V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bil prilagojen njegovim osebnim potrebam..